One Plus Six - recenzja

lipca 03, 2018

Cześć! Przygotowałem dla Was coś naprawdę dobrego - to szybka recenzja najnowszego telefonu, który wyszedł spod rąk One Plusa. Ich produkty charakteryzują się szybkim działaniem, ciekawym designem i przede wszystkim niezawodnością. Sprawdziłem na to własnej skórze.

W dniu premiery czatowałem na stronie producenta i gdy tylko telefon pojawił się na magazynie dokonałem zakupu. Telefon sprowadzany był z USA i jego cena ostatecznie była znacznie niższa, niż ta, którą oferują polscy dystrybutorzy.

Odnośnie wyglądu - telefon jest sporych rozmiarów: 6,28-calowy wyświetlacz pokryty Gorilla Glass - nie straszne mu zadrapania! Ja wybrałem wersję z błyszczącą obudową Mirror Black. Na początku szczerze żałowałem tego wyboru, bo myślałem, że odciski placów nie będą dawały mi spokoju, ale w opakowaniu znajdowało się gumowe etui. Moja wersja telefonu to aż 128 GB pamięci, co w zupełności spełnia moje oczekiwania.



Etui jest bardzo praktyczne - dość grube, nieco większe na krawędziach - dla lepszej ochrony wyświetlacza.

One Plus Six jest lekki (117g), dobrze leży w dłoni, wygodnie można pisać np. SMS jedną ręką. Aplikacje działają bardzo szybko, nic się nie zawiesza.

Notch - element nad którym spierają się wszyscy użytkownicy telefonów. Dla jednych jest zmorą, a dla innych ciekawym urozmaiceniem. Ja osobiście mam do niego stosunek neutralny. Nie przeszkadza mi ani mnie nie zachwyca. Po prostu jest - można go zaakceptować lub zmienić ustawienia wyglądu wyświetlacza i notcha się pozbyć.



Dane techniczne:

waga: 177 g
wymiary: 155,7 z 75,4 x 7,8 mm
akumulator: 3300 mAh, Dash Charge 20W
układ Snapdragon 845
wyświetlacz: 6,28 cala, Optic AMOLED
aparaty: przód 16 MPx, tył: 16 MPx oraz 20 MPx
6 lub 8 GB RAM
wbudowana pamięć wewnętrzna: 64/128/256 GB
USB 2.0, czytnik linii papilarnych, Bluetooth 5, DualSIM
Android 8.1 Oreo (Oxygen OS)

Telefon posiada czytnik linii papilarnych z tyłu. Jest to wygodne, zwłaszcza, gdy chcemy szybko odblokować ekran. Akumulator ma pojemność 3300 mAh - dla mnie zdecydowanie wystarczająco, do tego Dash Charge i muszę przyznać, że korzystanie z takiego telefonu i możliwości szybkiego ładowania to czysta przyjemność!

Pod względem estetycznym jak i technicznym jak najbardziej mogę polecić tego smartfona. Użytkuję go już prawie miesiąc i muszę przyznać, że jestem zadowolony. Smartfon z tak dużą mocą obliczeniową, z naprawdę dobrymi aparatami i wieloma ukrytymi funkcjami jest tym, za co warto zapłacić.

Może Ci się spodobać także

0 komentarze