Znalazłem najtańsze tusze do drukarki Brother DCP-J125!

września 07, 2018

Cześć!

Wiecie już, że jedną z drukarek, która najlepiej się u mnie sprawdza jest Brother DCP – J125. Wybrałem tę drukarkę właśnie ze względu na tanie tusze, a co za tym idzie niedrogą eksploatację. W tej drukarce nie było problemu z używaniem tańszych tuszów zamiennych oraz wysokiej jakości wydrukami fotografii. Ostatnio więcej drukuję, więc szukałem w sieci tuszów, które są najtańsze. Takiego znaleziska się nie spodziewałem!



Tusze zamienne – tańsze odpowiedniki


Od razu powiem, że tusze zamienne nie sprawdzają się w przypadku wszystkich marek. Możecie przeczytać o tym wpisie. Pisałem też, że tusze zamienne do mojego Brothera kosztują 10-15 zł! To tylko połowa prawdy – w sieci można znaleźć tusze zamienne za 40 zł – ale za 10 sztuk!

 Łatwo można przeliczyć, że koszt za jeden tusz to 4 zł! Jest to najniższa cena, jaką znalazłem w sieci i nie spodziewam się znaleźć niższej! Wcześniej kupowałem tusze zawsze w sklepie w moim mieście, ale niestety przeniósł się na drugi koniec miasta, gdzie nie jest mi po drodze. Stwierdziłem, że warto przeszukać sieć – i to był naprawdę dobry wybór. 



Jak widzicie na zdjęciu, w opakowaniu znajduje się 10 sztuk tuszów:


  • 4 tusze black [czarne] o pojemności 24 ml, 
  • 2 tusze magenta [czerwone] o pojemności 15 ml,
  • 2 tusze yellow [żółte] o pojemności 15 ml, 
  • 2 tusze cyan [niebieskie] o pojemności 15 ml.


Tusze pasują do drukarki Brother DCP – J125, J315W, J515W, MFC-J265W, J410, J415W, J220.  Są to tusze L985. Dla ułatwienia, na nowej drukarce Brother, w miejscu, gdzie wpina się tusze, znajduje się naklejka z numerem tuszu, który do danej drukarki pasuje. Moja naklejka przeżyła nienaruszona ponad 5 lat użytkowania. Lepiej jej nie odklejać – pamięć bywa zawodna.



Co do jakości tuszów – na tę chwilę mogę powiedzieć, że jakość jest bardzo dobra. Drukowałem zarówno w czerni, jak i w kolorze, także na folii fotograficznej w najwyższej jakości. Jakość wydruku jest porównywana z oryginalnym tuszem od Brothera.

Ilość wydruku? Jeszcze nie wykorzystałem nawet połowy tuszu, więc na razie nie mogę nic na ten temat powiedzieć. Dam znać w kolejnych wpisach!

Zapomniałbym o najważniejszym. Cały wpis zachwalałem najtańsze tusze na rynku, ale jeszcze nie dowiedzieliście się, gdzie je znalazłem! Tusze możecie kupić na stronie Druktak.

Cały zestaw tuszów znajdziecie pod linkiem. Nie zrażajcie się, jeśli macie drukarkę innej firmy. W ofercie na pewno znajdzie się odpowiedni tusz.



A Was ile kosztowałby zestaw 10 tuszów do drukarki? Pochwalcie się, jaki sprzęt drukujący sprawdza się u Was najlepiej!

Czekam na Wasze komentarze!

Może Ci się spodobać także

3 komentarze

  1. Nie znałam wcześniej tej firmy. Czy można znaleźć ją również stacjonarnie, czy jedynie w sklepie internetowym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oddawałem do serwisu Druktak mojego laptopa. Nie wiedziałem, że mają również taką ofertę tuszów. Znacznie przepłacałem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od lat kupuję tusze w Druktak i jeszcze nigdzie nie znalazłem tańszych :)

      Usuń