Lenovo ThinkCentre Edge E72 - stacja robocza

września 17, 2018

Cześć!

W naszym biurze nastąpiły małe zmiany, wymienialiśmy moją stację roboczą i muszę przyznać, że jestem z niej naprawdę zadowolony. Mowa o Lenovo ThinkCentre Edge E72. Była to seria stacji roboczych, która opiera się na procesorach Intela. To, co najbardziej mnie zachwyca w tym sprzęcie, to szybkość jego działania. Zarówno start komputera jak i jego ponowne uruchomienie zajmuje niewiele czasu (a nie tak, jak to było w przypadku mojego poprzedniego komputera).


Mając na uwadze także sam wygląd komputera - podoba mi się jego błyszczący przód - zawsze to coś innego, niż matowa z każdej strony stacja robocza. Ten model często nazywany jest biznesowym - nie bez powodu. Świetnie sprawdzi się w biurze, dla osób, które pracują zdalnie, pracują z domu.


Dokładne dane techniczne:

  • procesor: Inter Core i3 3240
  • liczba wątków procesora: 4
  • liczba rdzeni procesora: 2
  • 4 GB pamięci
  • maksymalna ilość pamięci: 16 GB
  • liczba banków pamięci: 2
  • liczba wolnych banków pamięci: 1
  • karta graficzna: Intel HD Graphics 2500
  • obsługiwane wyświetlacze: 2
  • napęd DVD+/-RW
  • obsługa kart pamięci: SD, SDHC, CF
  • karta dźwiękowa Realtek ALC662
  • systemy operacyjne: Windows 8.1 Pro lub Windows 7 Professional
Wymiary:
  • szerokość: 100 mm
  • głębokość: 335 mm
  • wysokość: 382 mm
Waga: około 6 kg.


Przyznaję, że sprzęt mnie zadowala pod względem szybkości jego działania. Wiem, że na rynku jest wiele lepszych techniczne sprzętów, ale do pracy biurowej ten nada się idealnie. W tym przypadku bardzo cieszy mnie czytnik kart - nie będę musiał już używać zewnętrznego czytnika kart, który tylko niepotrzebnie zajmował mi miejsce. 


Mam nadzieję, że nawet po kilku latach działania ten sprzęt będzie dla mnie zadowalający, w końcu to inwestycja w przyszłość, a nie tylko na kilka miesięcy :)

Ktoś z Was pracuje na komputerze stacjonarnym czy raczej wolicie bardziej poręczne laptopy, które zawsze można zabrać ze sobą? Co sądzicie o Lenevo ThinkCentre Edge E27? Czekam na Wasze komentarze! 

Może Ci się spodobać także

0 komentarze