Słuchawki JBL T460BT

lipca 19, 2018

Cześć!

W dzisiejszym wpisie pochwalę się czymś, co całkowicie skradło moje serce. Szczerze się przyznaję, że nigdy nie pomyślałbym o tym, ile dobrego dźwięku omija mnie bez takich słuchawek. Zakup był impulsywny. Skoro to taki świetny produkt, to dlaczego zastanawiam się nad jego wymianą? Czytajcie dalej!


Szukałem słuchawek, które będą bezprzewodowe, wygodne, lekkie i przede wszystkim będą dobrze trzymały się na głowie.

JBL T460BT to słuchawki dla minimalistów, skromny design i piękna, głęboka czerń od razu chwyciły mnie za serce.


Łatwe do schowania w torbie - niezbyt delikatne, nie ma obawy, że coś się połamie. Zakłada się je naprawdę szybko i sprawnie.

Garść danych technicznych:

  • transmisja Bluetooth (aż do 100 m!),
  • lekkie, około 300 g,
  • czas pracy: do 11 godzin,
  • średnica przetwornika: 32 mm,
  • zawierają w sobie mikrofon.

To, co mi się nie podoba w tych słuchawkach to fakt, że po 8 godzinach słuchania muzyki uszy dosłownie odpadają. Kilkukrotnie w ciągu 8 godzin musiałem robić sobie przerwę, aby moja małżowina uszna odpoczęła. Ściąganie ich po np. dwóch godzinach sprawia ból - uszy dosłownie odklejają się od tyłu głowy. Słuchawki są także dla mnie za małe - gąbki nie pokrywają całych uszu, przez co noszenie ich nie jest na tyle komfortowe. 


Jedną z zalet słuchawek jest oczywiście fakt, że już tylko jedną ręką można regulować głośność, odbierać połączenie, zmieniać stację radiową czy zupełnie wyciszyć/zatrzymać muzykę. Takie rozwiązanie jest naprawdę wygodne, zwłaszcza, gdy jesteśmy ciągle w biegu i nie chcemy co chwilę wyciągać telefonu z kieszeni.

Kolejnym plusem słuchawek JBL T460BT jest fakt, że dźwięk pieści uszy - dosłownie. Wszystkie dźwięki są wyraźne, słychać każdy instrument z osobna ale i wszystkie razem. Ten efekt najbardziej mi się spodobał. 


Podsumowując: słuchawki są zgrabne, pięknie się prezentują, ale jak dla mnie i dla moich uszu są zbyt małe, a skoro mam z nich korzystać niemal codziennie nie mogę pozwolić na to, by czuć się w nich niekomfortowo. Prawdopodobnie je zwrócę i rozejrzę się za czymś nowym.

Produkt jak najbardziej na plus - dla osób, które mają mniejsze małżowiny uszne, lub po prostu dla kobiet (słyszałem, że wśród Pań właśnie te słuchawki sprawdzają się bardzo dobrze) to jak najbardziej polecam. 

Może Ci się spodobać także

0 komentarze