Monitor poleasingowy HP EliteDisplay E231

października 18, 2018

W moje ręce po raz kolejny wpadł monitor poleasingowy. Mam słabość do tego typu sprzętu zwłaszcza ze względu na jego sprawność w połączeniu z niską ceną. Tym razem wybór padł na monitor HP EliteDisplay E231 - czy jestem z niego zadowolony? Czytajcie dalej!


Kilka podstawowych informacji o sprzęcie:

  • monitor ciekłokrystaliczny 
  • 23 cale
  • powłoka non-glare (matowa)
  • podświetlanie LED
  • ekran można obrócić do ustawienia pionowego
  • zakres pochylenia ekranu od -5° do 30°
  • źródło zasilania: 100-240 V prądu przemiennego, 50/60 Hz
  • rozdzielczość: 1920 x 1080

Ten model poleasingowy jest w bardzo dobrym stanie technicznym, nie ma większych zarysowań, czy pęknięć, wygląda po prostu jak typowy, użytkowany w normalnym natężeniu monitor. Strasznie przyczepia się do niego kurz, ale do jakiego sprzętu elektrycznego nie? :)


Jakie sygnały wejściowe wideo ma monitor?
  1. VGA - analogowy.
  2. DVI - cyfrowy.
  3. DisplayPort - cyfrowy.
Obsługa informacji na ekranie możliwa jest w kilku językach także myślę, że to też ciekawa opcja. 


Stopkę do monitora montuje się w banalny sposób i myślę, że nikt nie będzie miał z tym najmniejszego problemu. Stopka jest stabilna i nawet nieźle wygląda na biurku :)


Tak prezentuje się monitor HP EliteDisplay E231 w pełnej okazałości. Swoje zadanie spełnia, kolory są jak najbardziej odpowiednie, nie mam co do tego sprzętu żadnych zastrzeżeń :) Wiadomo - nie jest to monitor nowy, ale jak na moje potrzeby jest w sam raz :) 

Może Ci się spodobać także

0 komentarze