Klawiatura A4TECH Notebook KX-100

października 05, 2018

Cześć!

Wiem, że sporo piszę o pracy biurowej, ale nie dziwcie się - to moja praca, którą naprawdę lubię i cenię sobie za to, że mnie rozwija. 

Dzisiaj do testowania mam klawiaturę A4TECH Notebook KX-100, która pozytywnie mnie zaskoczyła z kilku powodów. Ale o tym później :)


Klawiatura jest dość elegancka i nie trzeba się jej w biurze wstydzić :) Rozkład klawiszy jak dla mnie jest jak najbardziej na plus, wszystko działa tak, jak powinno. 


Dane techniczne: 

  • podłączana pod USB do komputera
  • kolor: czarny
  • wymiary: 137 x 401 x 23 mm
  • klawiatura membranowa
  • 12 klawiszy multimedialnych

Klawiatura A4TECH KX-100 posiada klawisze o krótkim skoku, co jest niesamowicie przydatne podczas szybkiego pisania dłuższych tekstów. Gdy mam do zredagowania naprawdę obszerny artykuł, ta klawiatura sprawdza się naprawdę dobrze. Nie jest też głośna, także do biura, w którym ceni się spokój i ciszę będzie w sam raz. 

Klawisze multimedialne, o których wspomniałem wcześniej to m.in. klawisze do wideo (stop, pauza, play, przewijanie do przodu i do tyłu), klawisze do audio (głośność w górę, w dół, wyciszenie). Są one przydatne przy np. edycji wideo, edycji audio. Do tego mamy jeszcze przycisk strony głównej, poczty itd. 

Jak widać klawisze najczęściej używane są już wytarte na błysk, ale zupełnie nie przeszkadza mi to w użytkowaniu, litery także idealnie widać. 


Klawiaturka ma lekki skos, co jest przydatne przy pisaniu i po prostu wygodne. Z racji tego, że została wykonana z lekko połyskującego tworzywa widać na niej brud i odciski palców. Klawiatura robi wrażenie, gdy jest nowa, gdy nie widać na niej odcisków naszych palców :)


Takie stópki znajdziemy pod spodem. Oczywiście, jak w każdych standardowych klawiaturach stopki można schować. To już zależy od własnych preferencji. 

Ogólnie z klawiatury i jej funkcjonalności jestem zadowolony, jednak wygląd nie odpowiada mi w 100%. Wolałbym coś bardziej matowego :)

A Wy? Macie jakieś doświadczenia z marką A4TECH i ich klawiaturami? Czekam na Wasze komentarze! 

Może Ci się spodobać także

0 komentarze