Gry przeglądarkowe online

lutego 27, 2020

Czy ktokolwiek jeszcze w to gra? Sam byłem ciekawy, bo na takich grach zleciała mi cała podstawówka. Jak to wygląda dzisiaj, po kilku (no, może troszkę więcej!) latach? Wybrałem się na kilka stron, sprawdziłem kilka tytułów. Ciekawi wniosków? Oto wszystko, co udało mi się ustalić!


Informacja dna jest taka: gry przeglądarkowe online ciągle żyją! Ba, mają się naprawdę dobrze. Byłem w szoku, kiedy zobaczyłem, że w wielu przypadkach ciągle można znaleźć aktywną społeczność. Aktywną i zaangażowaną. Grupy facebookowe, wątki na reddicie czy wykopie. To wszystko jest niepowtarzalnym dowodem na to, że przeglądarki ciągle moją satysfakcjonować graczy.


Co ciekawe, największym zainteresowaniem wcale nie cieszą się proste mini gierki, tylko rozbudowane strategie i MMO, które są w stanie zapewnić wielogodzinną rozgrywkę. Przyznam, że początkowo mnie to zdziwiło. Mimo to postanowiłem spróbować. Zacząłem od połączenia MMO ze strategią – gry Elvenar, którą znalazłem tutaj https://grynaprzegladarke.net/mmorpg/. Możecie nie wierzyć, ale ogarnąłem się dopiero, kiedy mój laptop powiadomił o słabej baterii. 2,5h na kanapie z gierką zleciało stanowczo za szybko, a to już o czymś świadczy.


Najistotniejsze w tym wszystkim jest to, że rozgrywka naprawdę pozwala się zrelaksować. Jest nieskomplikowana, ale wciągająca, bo składa się z popularnych schematów dotyczących rozwoju postaci, zamku czy terenu. Każdy wie, jak takie coś może być uzależniające.


Spróbowałem też Gry o Tron, jako miłośnik serialu uznałem to za punkt obowiązkowy. Sama gra jest podobna do każdej innej, którą można nazwać strategią/MMO, ale obecność znanych postaci pomaga poczuć ten wyjątkowy klimat.


Sam fakt, że wszystko jest darmowe i nie wymaga żadnego pobierania, jest po prostu fenomenalny. Po prostu siadasz i grasz. Jeszcze kogoś dziwi, że gry przeglądarkowe online ciągle żyją? Odrobina wygody i komfortu potrafi przekonać każdego. Nic więc dziwnego, że społeczność gier przeglądarkowych ma się naprawdę dobrze.


Jeśli wierzyć grupom na FB, gry przeglądarkowe online skupiają wokół siebie naprawdę różnorodną grupę. Są tam młodsi i uczniowie różnych szkół, ale też osoby dorosłe. Dla młodszych to darmowa i niewymagająca rozrywka, a dla starszych relaks po długim dniu i miły powrót do przeszłości. Wszyscy na tym korzystają.

Może Ci się spodobać także

0 komentarze