Radio internetowe GoGEN IR 167 BT - czy naprawdę się opłaca?

stycznia 08, 2019

Cześć!

Dawno mnie tu nie było - wszystko ze względu na przedłużające się Święta i później obchodzenie Sylwestra! Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku i nie mieliście problemów z powrotem do pracy i na dobry tor!

Mam dzisiaj dla Was coś specjalnego - otrzymałem do testowania radio internetowe GoGEN. Czym mnie zaskoczyło i czy naprawdę warto w nie zainwestować? Odpowiadam niżej!


Radio jest dość sporych rozmiarów - 10,5 cm x 25,5 cm x 19,5 cm. Swoje też waży: 1,6 kg robi robotę. Także jak widać od razu - nie jest to radio do przenoszenia sobie z miejsca na miejsce. Lepiej będzie, gdy znajdzie swoje stałe miejsce w mieszkaniu. Ja w tym przypadku testowałem go w kuchni, a raczej na pograniczu kuchni i salonu.


Radio internetowe GoGEN zadowoliło mnie jakością wykonania - solidne tworzywo sztuczne trzyma wszystko w ryzach i nie martwię się, że radio za jakiś czas się rozleci. A nawet jeśli - mam dwa lata gwarancji, na to też trzeba zwrócić należytą uwagę :)


Radio jest bogato wyposażone, możemy znaleźć tutaj wszystko, co akurat musimy mieć pod ręką. Mówię o zegarku, budziku, odczycie pogody, temperatury oraz prognozie pogody. Myślałem, że nie będę korzystał z tych funkcji, jednak, gdy są "wyłożone" na wierzch przed użytkownikiem i dostęp do nich jest łatwy - nie ma się nad czym zastanawiać. Patrzę na zegarek, gdy szykuję się do pracy, oglądam pogodę z samego rana, zanim wybiorę w co się ubrać - dla mnie ideał.


Jeśli chodzi o typowe informacje techniczne:

  • tuner cyfrowy
  • zakres fal: FM
  • obsługiwane formaty: WMA, MP3, WAV, AAC, FLAC
  • wyposażony z bluetooth
  • wyposażony w Wi-Fi
  • posiada wyjście na słuchawki
  • zasilanie sieciowe - 230V
  • dźwięk stereo
  • wyświetlacz LCD podświetlany
  • no i pilot!

Dzięki pilotowi sterowanie radiem jest czystą przyjemnością. Ogólnie do dyspozycji mamy wszystkie stacje radiowe, co jest niezwykle przydatne, gdy ktoś lubi słuchać audycji w innym języku, lub ma ulubioną zagraniczną stację radiową. 

Wyposażenie radia w bluetooth umożliwia przesyłanie do radia muzyki z innego urządzenia posiadającego bluetooth, według mnie to kolejna zaleta tego urządzenia. 


Czy radio posiada jakieś minusy? Niestety tak. Pokrętło od regulacji głośności reaguje z opóźnieniem, dlatego też nie wiadomo po szybkim jego przekręceniu, na jakim poziomie głośności będzie leciała muzyka. Jest to trochę niewygodne, ale można się przyzwyczaić. 


Kolejną wadą radia jest fakt, że dość szybko gubi sygnał Wi-Fi. Zwłaszcza, jeśli na moment nie było prądu. Całe radio trzeba konfigurować od nowa. Do tego także człowiek mógłby się przyzwyczaić, ale czy musi?

Ogólnie radio zaskoczyło mnie możliwością wyboru stacji z różnych kontynentów, a następnie krajów na świecie. Radio jest dość intuicyjne, całkiem nieźle sprawdza się jako element wystroju kuchni :) Przez gubienie Wi-Fi ma u mnie ogromnego minusa.

A Wy? Korzystacie z radia internetowego czy raczej stronicie od takich wynalazków?

Może Ci się spodobać także

0 komentarze