Mysz optyczna DELL MOA8BO - czyli tanio i dobrze!

grudnia 14, 2018

Cześć!
Do tego wpisu nie musiałem się długo zabierać, bo dokładnie wiem, co chcę Wam przekazać. Dzisiaj niekoniecznie przedstawię Wam coś, co sam przez długi czas testowałem, ale zajął się tym mój dobry przyjaciel, który miał okazję pracować na tej myszy.

Czy warto wydać te kilkadziesiąt złotych na mysz optyczną DELL MOA8BO?

Naszym wspólnym zdaniem: TAK!


Mysz całkowicie przewodowa, podłączana pod USB. Zaskoczyła mnie jej minimalistyczna forma, kolory są naprawdę fajnie dobrane, według mnie srebrne dodatki zawsze będą się fajnie komponowały z czernią - jeśli chodzi o sprzęty. 


Mysz jest optyczna, co to właściwie oznacza?
W środku zainstalowane zostały diody elektroluminescencyjne, których zadaniem jest oświetlanie powierzchni pod myszą (to często widziane, czerwone światło). 
Zaleta: brak mechaniki, która może ulec uszkodzeniu, myszki nie trzeba w środku czyścić.
Wada: połyskujące meble lub mocne światło dzienne mogą zakłócać pracę myszy optycznej. 

Jak widać, na myszy DELL swoje piętno odcisnął już czas - była naprawdę intensywnie użytkowana i wiem, że z czystym sumieniem obecnie mogę ją Wam tutaj polecić. Swoje zastosowanie znajdzie w biurze i w domu :)


Smukły kształt, dobrze leży w dłoni, nie miałem problemu z jej obsługą, czy ślizgiem, gdy pierwszy raz wziąłem ją do ręki. 

Mysz DELL MOA8BO posiada:
  • 5 klawiszy
  • koło do scrollowania
Skromnie, bez polotu, ale swoje zadanie spełnia bardzo dobrze. Przyjaciel jest zadowolony z funkcjonalności tej myszy i zawsze powtarza mi, że mniej znaczy więcej :) W przypadku tej myszy się to sprawdziło :)



Macie u siebie jakieś sprzęty, które są niesamowicie proste wizualnie i w obsłudze, bez udziwnień i dodatków a mimo to, nie potraficie się z nimi rozstać? 

Może Ci się spodobać także

0 komentarze