Zamiennik ładowarki do akumulatora

grudnia 04, 2018

Cześć!

Pamiętacie mój wpis o lampie ledowej? Możecie go znaleźć tutaj. Dzisiaj mam dla Was wpis o ładowarce do akumulatorów do tej lampy. 

Dlaczego w ogóle chciałem o nich napisać dowiecie się czytając dzisiejszy wpis - mam nadzieję, że Was zaciekawi :)


Możecie się domyślić, że nie jest to oryginalna ładowarka do tych akumulatorów. Nie chciałem przepłacać, bo wiedziałem, że lamp nie będę używać codziennie, a jedynie co jakiś czas - do zdjęć, wideo, w zależności od tego, jakie mam zlecenie, czy chcę popracować nad czymś prywatnym itd. 


W tym przypadku do lamp także użyłem zamiennika akumulatorów. Wyszło mnie taniej, a z jakości jestem naprawdę zadowolony. Zamiennik akumulatorów posiada takie parametry:

  • akumulator litowo-jonowy
  • napięcie: 7,2 V
  • pojemność: 8600 mAh
Dużą zaletą tego akumulatora jest fakt zastosowania a tym przypadku technologii litowo-jonowej, co oznacza po prostu tyle, że akumulator może być doładowywany bez konieczności wcześniejszego rozładowania. Docenią to przede wszystkim osoby często podróżujące z takim sprzętem, a także wszyscy zapominalscy. 


Ładowarka do akumulatorów została wykonana chyba z najgorszej jakości plastiku, da się to wyczuć momentalnie pod palcami. Ładowarka to typowy "no name" nie mamy tutaj producenta i zbyt wielu danych technicznych.


Na naklejce wszystko i nic, co jest typowe dla takich produktów. Powiem tyle - ładowarka swoje główne zadanie spełnia - ładuje. Nie wiem jakim cudem to jeszcze działa, ale mi to odpowiada! Ładuje z normalną szybkością, co do tego nie mam zastrzeżeń. 


Komplet - ładowarka i akumulator. Według mnie ładowarka mogłaby być wykonana z przyjemniejszego w dotyku materiału, ale czego wymagać za mega niską cenę? :) Czy skusiłbym się na zakup kolejnej ładowarki? Tak, choć nadal miałbym gdzieś z tyłu głowy poczucie niezadowolenia z jej wykonania. 

A Wy? Używacie zamienników czy zawsze stawiacie na oryginalne produkty?

Może Ci się spodobać także

0 komentarze