Klawiatura Dell KB216 Quietkey - czy warto?

listopada 16, 2018

Cześć!

W tym wpisie pod uwagę bierzemy także klawiaturę, tym razem marki Dell, która towarzyszy mi już od ponad 2 lat. Jestem z niej naprawdę zadowolony, gdyby nie małe niedociągnięcie... ale o tym później :)


Klawiatura ma niesamowicie przyjemni i intuicyjny układ klawiszy, który mi odpowiada w 100%. Pracuję na tej klawiaturze większość dnia i nie ma takiej opcji, aby, z niej zrezygnował (a przynajmniej na tę chwilę). 


Klawiatura pod spodem posiada małe stopki, które pozwalają nam chociaż trochę pochylić klawiaturę w naszą stronę. Wbrew pozorom, właśnie to, że ta klawiatura jest niska, podoba mi się w niej najbardziej. Nie spodziewałem się, że klawiatura za ponad 50 zł spełni większość moich oczekiwań odnośnie sprzętu tego typu. 


Klawiatura jest przewodowa, klawisze szybko reagują na nacisk, przyjemnie i dość płynnie się po niej pisze - do co tego nie mam żadnych zastrzeżeń. 

Z czego składa się klawiatura Dell KB212 Quietkey?

  • klawisze membranowe + wskaźniki LED,
  • technologia: Plug&Play,
  • układ klawiatury - amerykański,
  • wbudowany blok numeryczny,
  • klawisze multimedialne - wstrzymanie, odtwarzanie, regulacja głośności,

Jako, że na tej klawiaturze pracuję naprawdę sporo, mogę się wypowiedzieć co do jej jakości i trwałości, a z tym bywa różnie. Najbardziej rozczarował mnie fakt, że litery na klawiszach zaczęły się ścierać i to do tego stopnia, że musiałem zakupić naklejki na klawiaturę, które, jak się pewnie domyślacie, też zdążyły się zetrzeć...


Tutaj widać moje nieudolne próby ratowania ścierających się literek... Klawiatura nadal jest w pełni sprawna, dlatego nie chciałbym jej wymieniać na całkowicie nową, więc może znacie jakieś sposoby na odratowanie literek na klawiaturze? 


Mimo, że znam układ klawiatury niemal na pamięć, czasami brak liter bywa problematyczny, np. przy przepisywaniu haseł, ciągu znaków z literami. Dlatego czekam na Wasze odpowiedzi i ewentualnie wskazówki, co mogę zrobić ze ścierającymi się literkami.

Ogólnie klawiatura sama w sobie jest jedną z najlepszych, jakie stosowałem, choć jest dość głośna - nie przeszkadza mi to, jeśli jest hałas to znaczy, że człowiek pracuje :) 

Może Ci się spodobać także

0 komentarze