Uszkodzona klawiatura - miłe zaskoczenie!

kwietnia 12, 2018

Cześć! W tym miesiącu zawziąłem się, że będę tworzył nieco więcej wpisów, a więc jestem! Do testowania szybkości bezprzewodowych klawiatur i myszek zamówiłem zestaw Esperanza EK122K. Całość w kolorze czarnym (był do wyboru jeszcze wariant biały, ale zupełnie by do mnie nie pasował).

Klawiatura przyszła do mnie uszkodzona, usłyszeć można było latające wewnątrz elementy, przyciski. Zadzwoniłem do sklepu, w którym ją zamawiałem, poproszono mnie o rozpakowanie i spróbowanie umiejscowienia przycisków we właściwym miejscu - zrobiłem tak i wszystko działa, nic się nie zawiesza ani nie odbija. Mam na uwadze to, że gdyby coś przestało działać, zwrócę się do sklepu z reklamacją. Nie chciałem odsyłać klawiatury i czekać na kolejną (tym bardziej za takie małe pieniądze, koszt około 50 zł).


Klawiatury bezprzewodowe są fajnym rozwiązaniem zwłaszcza dla osób, które lubią pracować w różnych pozycjach i nie ograniczać się do długości kabla. Klawiatura posiada 99 klawiszy - tutaj zawarte są także klawisze funkcyjne. Myszka będąca w zestawie spełniła moje oczekiwania w 70%. Jak dla mnie ma za niskie DPI, ale działa sprawnie. Do zwykłych biurowych spraw nada się idealnie, mimo, że ja jestem przyzwyczajony do myszek nieco większych, szybszych i tych na kablu. Miła i fajna odmiana. Myszka posiada rolkę do przewijania i 4 przyciski.

Testowaliście już jakieś bezprzewodowe klawiatury lub myszki? Macie dla mnie coś godnego polecenia?

Może Ci się spodobać także

2 komentarze

  1. Ja bym im od razu odesłał na reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałbym oddać taki sprzęt tam, gdzie go kupiłem.

    OdpowiedzUsuń