Czytnik kart pamięci - mały i poręczny

sierpnia 23, 2019


Cześć!

Mam dla Was nowość, która trafiła w moje ręce. Nie jest to coś, nad czym będę się długo rozwodził, bo ileż można napisać o czytniku kart, ale chciałem Wam jedynie pokazać, że taki mały gadżecik zawsze się przydaje!

Na blogu pojawił się już kiedyś wpis o jednym z moich czytników - sprawdźcie tutaj.


Czytnik kart pamięci Natec to coś, co znalazło się u mnie przypadkowo. Poprosiłem kumpla, aby zamówił mi jakikolwiek czytnik, bo poprzedni uległ uszkodzeniu i nie dało się go już używać. Ku mojemu zdziwieniu, w moje ręce trafiło takie oto maleństwo.


Wybaczcie taka otwarte opakowanie, ale najpierw otworzyłem, a dopiero później pomyślałem o zrobieniu zdjęć :) Jak widać, czytnik jest bardzo mały, rozmiar porównywalny do zwykłego pendrive.


Typ złącza to USB 3.0 także mamy tutaj dość szybkie przerzucanie danych. Maksymalny transfer jest do 5Gb/s - dla mnie jak najbardziej wystarczająco, nie mam dużych wymagań :)


W tym przypadku mamy do dyspozycji dwa gniazda kart flash 2. W mojej ocenie to jak najbardziej trafne rozwiązanie, tym bardziej, że korzystam z różnych kart i nie chciałbym mieć dwóch, czy trzech różnych czytników do nich.


Na ten czytnik kart pamięci Natec mamy aż 24 miesięczną gwarancję - mi to pasuje! :) To sprzęt, którego wbrew pozorom używa się dość często, więc ryzyko niedziałającego sprzętu po pewnym czasie istnieje. Warto mieć to na uwadze.


Jakie karty są kompatybilne z tym sprzętem? Odpowiedź poniżej:

  • SD
  • Mini SD (potrzebny jest tutaj adapter)
  • Micro SD
  • MMC
  • MemoryStick
  • Memory Stick Pro
  • Memory Stick Duo
  • Memory Stick Pro Duo
Możliwości jest wiele. Dla mnie taki uniwersalny czytnik jest super rozwiązaniem.


Do czytnika kart pamięci podłączamy kartę. Czytnik wsadzamy do gniazda USB w swoim sprzęcie i działamy!


Obsługa takiego sprzętu jest banalnie prosta, a wiem, że może usprawnić nasze życie, jeśli chodzi o szybsze zgrywanie treści z karty czy na kartę.

A Wy? Korzystacie z czytników kart, czy może macie już czytnik wbudowany w Waszym sprzęcie?

Może Ci się spodobać także

0 komentarze