Zabierz muzykę gdzie chcesz z głośnikiem Discovery Lite

lipca 22, 2019

Cześć!

Dziś porozmawiamy o kolejnym gadżecie, który wpadł mi w ręce. Jak wiecie, bardzo lubię gadżety muzyczne i właśnie dlatego ich recenzje tak często pojawiają się na blogu. Dziś przedstawię Wam głośnik, który pozwoli Wam zabrać muzykę tam, gdzie tylko chcecie. Świetny gadżet szczególnie na letnie wypady na ognisko czy letnie festiwale! Oczywiście, o ile nie macie gitary :) 


Głośnik Bluetooth Discovery Lite od razu mi się spodobał - wygląda naprawdę solidnie, a do tego nie zaszkodzi mu żaden deszcz! Cena również była bardzo korzystna, jak na taki głośnik, a jeszcze udało mi się uzyskać mały rabat u znajomego sprzedawcy.



Muszę przyznać, że firma Krüger & Matz jeszcze nigdy mnie nie zawiodła, dlatego wybrałem właśnie taki gadżet. Doskonały na wyprawy surviwalowe, a takie lubię najbardziej. Świetnie sprawdzi się w sezonie festiwalowym. Głośnikowi nie straszne są uderzenia i brzydka pogoda. Działa niezawodnie nawet po zalaniu (sprawdziłem!).

Wygodna zawieszka pozwala przymocować Discovery Lite do paska czy plecaka, dzięki czemu możesz go nosić zawsze przy sobie. 


Głośnik jest bezprzewodowy i pozwala na odtwarzanie muzyki nawet przez 6 godzin (przy 50% głośności). Gadżet jest dość spory - jego wymiary to 144x73x50 mm. Nie zmieści się w kieszeni, ale na szczęście w zestawie jest solidna zawieszka! Głośnik ma wbudowaną baterię 2200 mAh.


Kolejny plus to proste i intuicyjne przyciski (zabezpieczone przed zalaniem) oraz lampa wskazująca o działaniu urządzenia i jego naładowaniu. Aby włączyć głośnik, wystarczy dłużej przytrzymać przycisk POWER. Inne przyciski pozwalają na ściszanie i pogłaśnianie muzyki oraz wybór utworów. Głośnik dzięki funkcji bluetooth nadaje się również do rozmów telefonicznych - świetna opcja, jeśli szukasz muzyki w trakcie pracy. 


W zestawie prócz głośnika znajduje się również ładowarka oraz kabel AUX. Zabrakło mi jedynie etui na głośnik, ale chyba takie dodatki nie są dołączone do głośników surwiwalowych. 

Na koniec trochę danych technicznych prosto od producenta:

Stopień ochrony: IP65
Bluetooth: 4.2
Zasięg Bluetooth: Do 10 m
Głośnik: 2 x 40 mm
Pasmo przenoszenia: 50 Hz – 20 kHz
Moc wyjściowa: 2 x 7,5 W
Impedancja: 4 Ohm
USB: Micro USB
Wejście audio: AUX
Funkcja zestawu głośnomówiącego: tak
Czas odtwarzania muzyki: 6 h (50% głośności)
Wbudowana bateria: 2200 mAh
Napięcie ładowania: 5 V / 1 A
Wymiary: 144 x 73 x 50 mm
Waga: 368,3 g

A Wy korzystacie z przenośnych głośników czy jednak wolicie dyskretne słuchawki? Co myślicie o osobach puszczających publicznie muzykę, bo ja muszę przyznać, że czasem brak mi cierpliwości :) 

Może Ci się spodobać także

0 komentarze