Brother HL2135W - mała i sprytna drukarka laserowa!

marca 19, 2018



Drukuję dużo i dość często, ta drukarka idealnie sprawdziła się przede wszystkim w dokumentacji potrzebnej przy mojej pracy - faktury, wnioski, podania itp. Korzysta z niej cała moja rodzina i muszę przyznać, że drukarka jest naprawdę wydajna i świetnie się sprawdza.




Od zawsze stawiam na praktyczne produkty, dzięki którym i mnie i wszystkim domownikom będzie żyło się o wiele prościej. Drukarka Brother HL2135W nie jest jakimś rewolucyjnym sprzętem, ale swoje zadanie spełnia. Potrafi wydrukować do 20 stron na minutę i to właśnie sobie w niej cenię.



Dużą zaletą drukarki jest sporo miejsca na papier - do 250 arkuszy. W zupełności mi to wystarcza na długi czas, nie muszę co chwilę dokładać nowego papieru. Drukarka działa oczywiście przez Wi-Fi, co jest niesamowicie wygodnym i szybkim rozwiązaniem.

Lubię tę drukarkę za to, że posiada solidną obudowę, przyjemny dla oka design oraz dużą wydajność. Drukarki laserowe są jednym z moich ulubionych sprzętów - rzadziej się psują (bazuję na własnym doświadczeniu) i są prostsze w konserwacji.


Od siebie mogę dodać tylko tyle, że jeśli drukarka stoi w jakimś pomieszczeniu i nie jest codziennie używana, warto uszyć na nią pokrowiec - żona zaopatrzyła nas w taki pokrowiec (zakładany od góry), żeby kurz nie dostawał się do środka.

Jaka drukarka w Waszym domu dobrze sprawdza się na co dzień? Wolicie drukować w kolorze czy w formacie czarno-białym? Ja stawiam przede wszystkim na sprawne działanie, a gdy potrzebuję drukować w kolorze, mam do tego zadania inny sprzęt, o którym zapewne niedługo tutaj napiszę :)

Może Ci się spodobać także

1 komentarze