Samsung Galaxy J3 6 - recenzja

czerwca 11, 2019

Cześć,

ostatnio przeszukiwałem szafki w poszukiwaniu ładowarki i wpadłem na mój stary telefon - Samsung Galaxy J3 6. Używałem go chyba do 2017 roku i sprawdzał się świetnie. Muszę przyznać, że mimo upływu lat to nadal całkiem dobry sprzęt!


Dlaczego przestałem z niego korzystać? W sumie to już nie pamiętam! Wiem, że sprawdzał się świetnie i nie zacinał się mimo jedynie czterech rdzeni. Wbudowana pamięć 8 GB i 1,5 GB RAMu to na tę chwilę nieco za mało (jak dla mnie), niemniej telefon sprawdza się świetnie. 


Jak widzicie, Samsung już kilka razy wylądował na ziemi i ma już widoczne ślady używania. Jak na to ile razy wypadł mi z rąk muszę przyznać, że jest niezwykle wytrzymały! Szybka niestety nie wytrzymała aż tak długo, ale jak na telefon bez szkła hartowanego oraz Gorilla Glass - i tak jest dobrze! Telefon jest naprawdę mały (5") i dobrze leży w ręce. Wszystko doskonale widać nawet w słońcu, a do tego telefon ma opcję rozjaśniania ekranu w słoneczną pogodę. 


Samsung Galaxy J3 6 można znaleźć również pod nazwami: Galaxy J3 2016 oraz Samsung Galaxy J3 SM-J320F. Byłem ciekaw czy ten model nadal jest w sprzedaży i muszę przyznać, że bardzo trudno go znaleźć. Najczęściej występuje w nieco odświeżonej wersji z 2017 r. (która z jakiegoś powodu oceniana jest gorzej niż model z 2016 r.).


Nieco danych technicznych:

Przekątna ekranu - 5"
Waga telefonu - 138 g
Standardowa bateria - 2600 mAh (całkiem nieźle, jak na 2016 r.)
Pamięć wbudowana - 8 GB
Pamięć RAM - 1,5 GB
System operacyjny - Android 5.1.1 Lollipop
Procesor - Spreadtrum SC9830 (4 rdzenie)
Aparat z tyłu - 8 M px
Aparat z przodu - 5 Mpx
Posiada czujniki, takie jak: akcelerometr i czujnik zbliżeniowy.

To pierwsza recenzja Samsunga na moim blogu, ale możecie spodziewać się kolejnych! A Wy, jakie macie relacje z Samsungiem i jakie telefonu mieliście w swoich rękach?

Czekam na komentarze!

Może Ci się spodobać także

0 komentarze