Poleasingowy komputer stacjonarny DELL

maja 29, 2019

Cześć!

Dzisiaj na blogu pojawi się moja mini recenzja stacji roboczej, na której miałem okazję chwilę popracować. Nie jest to sprzęt nowy, a właśnie poleasingowy. Dlaczego? Odpowiedź znajdziecie w dalszej części posta :)


Zawsze staram się znaleźć zamiennik sprzętu nowego, moim celem jest oszczędzenie kilku groszy nie tracąc na funkcjonalności takiego sprzętu. To też swojego rodzaju recykling. Bo po co wyrzucać dobry sprzęt, skoro można do później upłynnić. Moim zdaniem właśnie tak powinno to wyglądać - nie pozbywamy się rzeczy tylko dlatego, że chcemy je zastąpić. Jeśli nam nie służą - spróbujmy je sprzedać, a jeśli nie "zejdą" będzie to dobry sygnał na to, aby komuś oddać, za przysłowiową czekoladę. 


Poleasingowy komputer stacjonarny spełnił moje oczekiwania, które i tak nie były wygórowane. Ten komputer ma służyć mi do uzupełniania dokumentów, grzebania w systemie i obsługi podstawowych programów komputerowych. 


System BIOS: Dell Inc. A10, 24.11.2011
Płyta główna: Dell Inc. 0D6H9T, A00
Model systemu: OptiPlex 990
Typ systemu: x64-based PC
RAM: 8GB

Dla mnie jest to wystarczające. Nie mam też jakichś wielkich wymagań sprzętowych. Przy trybie pracy, który mi towarzyszy na co dzień. Komputer poleasingowy to według mnie jeden z lepszych wyborów, jeśli chodzi o zakup sprzętu do biura czy domowego biura. 


Korzystacie w swoim miejscu pracy ze sprzętu poleasingowego? A może stawiacie na sprzęt nowy i jeszcze wcześniej przez nikogo nie używany? Cieszy mnie fakt, że w dzisiejszych czasach mamy tak wiele opcji do wyboru: sprzęt poleasingowy, sprzęt używany, sprzęt nowy, a tu ktoś oddaje za darmo, bo sprzęt się wysłużył i nie wie co z nim dalej robić, a tu ktoś sprzedaje, bo sprzęt był wzięty w leasing i już nie jest potrzebny. 


I tak, jak mówiłem - zawsze stawiam na to, by generować jak najmniej śmieci elektronicznych, które są prawdziwym zagrożeniem, jeśli nie trafią do odpowiednich punktów utylizacji. 

Komputer stacjonarny poleasingowy upolowałem tutaj https://druktak.pl/poleasingowe-komputery-stacjonarne-c-1414_1415.html, także jeśli szukacie dobrego jakościowo sprzętu i przystępnych cen - to jak najbardziej mogę polecić właśnie DrukTak. 

Komputer przyszedł w umówionym terminie, paczka była zapakowana i zabezpieczona na zadowalającym poziomie - nie miałem się do czego przyczepić, także to też na plus. Wiem, że jeszcze nie raz złożę tam zamówienie - głównie ze względu na terminową realizację zlecenia, jak i jakość sprzętu.


Praca na tym komputerze jest bardzo wygodna, aplikacje działają prawidłowo, przełączenie między otwartymi w tle projektami nie tworzy problemów, nic się nie zacina ani nie crashuje. Jestem zadowolony, bo i praca idzie szybciej i efektywniej to jeszcze jakoś tak nowy sprzęt motywuje do szybszego wykonywania powierzonych zadań :)

A Wy? Kupujecie sprzęt poleasingowy czy raczej stawiacie na sprzęt nowy, bez śladów użytkowania? Czekam na Wasze komentarze! 

Może Ci się spodobać także

0 komentarze