Słuchawki Bluetooth Earphones BTE601R - nie tylko dla sportowców!

maja 23, 2019

Cześć,
Już od dłuższego czasu myślałem o zakupie słuchawek bezprzewodowych lub bluetooth. Te bezprzewodowe byłyby dla mnie świetnym rozwiązaniem, bo nie cierpię wiecznie plączącego się kabla (i chyba nie tylko ja!). Mają jednak pewien minus, który przekonał mnie, że jednak nie warto - są dość drogie, a do tego gubią się, jak żadne inne. Właśnie dlatego w moje ręce wpadły słuchawki Bluetooth Earphones BTE601R i nie żałuję!


Słuchawki są bardzo eleganckie i niesamowicie funkcjonalne. Sprawdzą się doskonale w trakcie treningu na siłowni, ale również do codziennego słuchania muzyki w drodze do pracy. Przekonały mnie nie tylko kwestie techniczne, o których później, ale również wygląd słuchawek. Jak już wcześniej wspominałem - czerwień to zawsze lepsze rozwiązanie niż czerń! Słuchawki rzucają się w oczy i mogę je dostrzec nawet w zakamarkach mojego plecaka :)


To chyba już standard, ale zawsze doceniam, kiedy firma dodaje do słuchawek pełen zestaw gumek (pięć rodzajów). Oczywiście ich brak również nie byłby problemem, ponieważ można je dokupić osobno, a w domu mam ich dziesiątki, po poprzednich słuchawkach.



Do zestawu dołączono również solidne etui na słuchawki, które można doczepić chociażby do kluczy, aby mieć słuchawki zawsze przy sobie. W zestawie znajdował się również krótki kabel USB, ponieważ słuchawki bluetooth wymagają ładowania.



Używanie słuchawek jest dziecinnie proste i bardzo intuicyjne. Aby je włączyć i wyłączyć należy dłużej przytrzymać środkowy przycisk na kontrolerze. Słuchawki powiadomią nas o rozpoczęciu działania komunikatem głosowym "Power on". Na kontrolerze znajdują się jeszcze dwa przyciski do przełączania piosenek. Już wiem, że będzie to moja ulubiona opcja!


Firma XMUSIC pomyślała również o osobach, które często coś gubią (czyli o mnie) - słuchawki magnetycznie łączą się ze sobą, dlatego nie trzeba ich chować za każdym razem po przesłuchaniu ulubionego utworu. Wystarczy spiąć je ze sobą i z dumą nosić tę elektroniczną biżuterię. 



Słuchawki są głośne, a dźwięk wydobywający się z nich niezwykle czysty. Bas jest naprawdę dynamiczny i słuchając ulubionych utworów mam wrażenie, że odkrywam je na nowo. Słuchawki bardzo szybko łączą się z telefonem po bluetooth, a ich parowanie jest równie szybkie. Świetnie sprawdzą się również do rozmawiania przez telefon i przeciwieństwie do rozmów przez inne słuchawki, nie trzeba powtarzać się po kilka razy - mikrofon całkiem nieźle zbiera! Słuchawki są aluminiowe, więc wyglądają bardzo solidnie - mam nadzieję, że spędzimy razem mnóstwo miłych chwil :)

W końcu mam słuchawki, które się nie plączą!

Na koniec gratka dla elektromaniaków, czyli dane techniczne urządzenia. Wiem, że to lubicie!

Dane techniczne: 

Czas czuwania - do 2h
Bateria litowo-polimerowa - 60 mAh
Napięcie ładowania baterii - 5V
Maksymalny zasięg bluetooth - do 10 m

Słuchawki

Średnica membrany - 10 mm
Impedancja głośników - 32 Ohm
Maksymalna moc wyjściowa - 10 mW
Pasmo przenoszenia - 20 Hz - 20 kHz
Głośność - 95 dB ± 3 dB

Mikrofon
Rozmiar - 4,0 z 1,5 mm
Czułość mikrofonu - -42dB ± 3 dB
Napięcie - 4,5 V
Pasmo przenoszenia - 100 Hz - 16 kHz

A Wy macie już takie słuchawki w swojej stajni? A może od lat korzystacie z niezawodnych i nieśmiertelnych słuchawek? Koniecznie dajcie znać w komentarzu! Chętnie je przetestuję!

Może Ci się spodobać także

0 komentarze