Klawiatura bezprzewodowa Smart TV

marca 14, 2019

Dzisiaj mam dla Was coś, czego jeszcze na moim blogu nie było. Na bok odchodzą wszystkie klawiatury, bo dzisiaj mam przed sobą małą, bezprzewodową klawiaturę Smart TV. Do czego jej używam i dlaczego zdecydowałem się na wybór takiego sprzętu? Czytaj dalej!


Na początek jak zwykle garść danych technicznych:

  • wymiary: 15 x 10 x 2 cm
  • waga: 107 g
  • czas czuwania: 500-700 h
  • zasięg do 15 m

Opakowanie doszło do mnie lekko zniszczone, ale nie wpłynęło to na stan produktu. Wszystko było w najlepszym porządku. Szczerze mówiąc to zdziwiłem się jak dobrze klawiatura leży w rękach i jak dobrze się nią operuje.


W środku znajdziemy akumulator, który jest wymienny ze znaną baterią BL-5C. Ładowanie odbywa się poprzez port USB, co jest niesamowicie wygodnym rozwiązaniem. Do tego kabel USB jest dołączony do całego zestawu. 

Typ akumulatora: litowo-jonowy.


Do całego zestawu byłem zmuszony dokupić jeszcze jedną przejściówkę, która umożliwiałaby mi podłączenie klawiatury do tableta, bo głównie do tego potrzebny był mi ten sprzęt. Mam kilka ciekawych projektów w głowie do zrealizowania i inwestycja w sprzęt była w tym wypadku niezbędna. 


Przejściówka wygląda w ten sposób, dość ciężko wsadza się do środka odbiornik, ale jak już raz wejdzie to też nie ma ryzyka, że zaraz się go zgubi. W pewien sposób to też na plus :)



Do dyspozycji mamy 92 klawisze, do tego funkcje multimedialne, wbudowany touchpad. Pełna klawiatura QWERTY jest bardzo wygodna, dobre jest to, że jednym klawiszem możemy przejść do przeglądarki lub poczty.

Mamy tutaj także przycisk, który otwiera nam bezpośrednio "Mój komputer", jakikolwiek player. Istnieje także szybki przycisk "Mute", który pozwala nam wyciszyć wszystkie dźwięki za pomocą jednego klawisza. 

Po prawej i po lewej stronie mamy wygodne przyciski nawigacyjne.


Na zdjęciu wyżej widać przełącznik ON/OFF oraz wejście mini USB.

Stosowanie myszy w tym przypadku jest całkowicie zbędne, mamy pod ręką touchpada i w zupełności nam on wystarcza. 

Częstotliwość pracy: 2.403-2.480GHZ
Napięcie: 3,3V
Prąd ładowania: 4,4 - 5,2V
Moc nadawania: +5dBm
Szybkość transmisji: 1M bit/sec
Pobór prądu podczas pracy: 55mA
Pobór prądu podczas uśpienia: 1mA

Co ciekawe - po upływie 3 minut bezczynności klawiatura przechodzi w stan uśpienia, co jest dobrym rozwiązaniem w przypadku osób zapominalskich :)


Do całość została dołączona mała instrukcja, dość łatwo to wszystko odczytać, ale mimo wszystko polecam zapoznać się ze sprzętem za pomocą internetu, będzie to szybsze i mniej frustrujące :) 

Klawiatura bezprzewodowa Smart TV to dobre rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę i sprawne rozwiązania.

Macie takie sprzęty w swoim domu, w pracy? Jak się sprawdzają? Korzystacie z takich udogodnień?

Może Ci się spodobać także

0 komentarze