Tablet Point od View Mobii 1045 - recenzja

lutego 14, 2019

Cześć!

Odkurzając sprzętowe gruzowiska znalazłem tablet, na którym spędziłem sporo godzin swojego cennego czasu. Czym zachwycił mnie w tamtym czasie i dlaczego teraz nie nadaje się do użytku? O tym dzisiejszy wpis! Mam nadzieję, że i tutaj znajdziecie informacje, jakich poszukiwaliście.


Na początek garść informacji technicznych: 

  • przekątna ekranu: 10 cali
  • rozdzielczość: 1280 x 800
  • ekran dotykowy
  • kolor: srebrno-czarny
  • procesor: ARM Cortex A7
  • pamięć wbudowana: 8 GB
  • pamięć RAM: 2GB
  • system operacyjny Android 4.1 

Tył tabletu Point of View Mobii 1045 jest srebrny i tutaj znowu odzywa się moja estetyka, która jest zachwycona tym kolorem :) Aparat: 1.3 Mpix, 2.0 Mpix.


Mamy przyciski zewnętrzne z regulacją głośności, co teraz jest już oczywiście standardem. 
W co jeszcze jest wyposażony ten tablet?
  • czytnik kart Micro SD
  • wejście mini HDMI
  • wyjście słuchawkowe
  • 2 x Micro USB

Tablet oczywiście noszony był w czasach swojej świetności pokrowcu. Pokrowiec z powodzeniem umożliwiał mi ustawienie tabletu tak, jak sobie tego życzyłem. Mogłem dzięki temu przeglądać strony w niemal każdej pozycji. Pokrowiec niejednokrotnie uratował tablet przed nieuniknionym zniszczeniem. Także mimo upływu lat strategia się nie zmienia - jeśli można coś upchnąć w case, pokrowiec - trzeba to zrobić!


Wejścia od drugiej strony są pięknie opisane, więc nie trzeba szukać po omacku i próbować dobrze trafić. Jeśli chodzi o urządzenia sieciowe mamy tutaj do dyspozycji: WiFi 802.11b, WiFi 802.11g, WiFi 802.11n, Bluetooth 4.0. Całkiem nieźle jak na 2013 rok :)



Tył prezentuje się w większości w ten sposób. Dość minimalistycznie, bez zbędnych ozdóbek. Do dyspozycji przy tym tablecie mamy także rysik, który pozwala nam precyzyjnie wybierać to, w co chcemy wejść. Mamy tutaj także wbudowaną kamerę WEB oraz czytnik kart pamięci.


Szczerze przyznaję, że nie wiem sam, do czego obecnie służą tablety - oprócz podawania ich dzieciom w kolejce do lekarza. Mamy teraz tak wypasione telefony, że nie sposób odmówić im czegokolwiek. Wiadomo, większy ekran to większe możliwości, ale wydaje mi się, że telefon obecnie ma o wiele, wiele więcej funkcji, niż tablet.

Zaprzestanie korzystania z Point of View Mobii 1045 nastało samoistnie. Po prostu zauważyłem, że nie jest mi już potrzebny. Strony najczęściej przeglądam w telefonie, fotografię obrabiam na komputerze stacjonarnym lub laptopie... 

Jak wykorzystujecie tablet w domowym zaciszu? Macie taki sprzęt w swoim domu? Czekam na Wasze komentarze!

Może Ci się spodobać także

1 komentarze